HUOM!


Blogi muuttanut: www.tiinapasanen.fi


lauantai 5. marraskuuta 2016

Kirjamessut 2016 Sunnuntai

Kuten torstain postauksessa lupailin, olen tekemässä videota kirjamessuista. Se on edelleen työn alla, koska töidenteko, salitreenit, kaupassakäynnit jne. vievät ajatukseni muualle. Video ilmestynee viimeistään ensiviikolla? I hope!


Kirjakahvilan lavan takana kulki paneeli, jossa oli mielestäni hauska idea.

Sunnuntaina messuväsymys alkoi jo hippasen painaa, joten osallistuin vain muutamiin tilaisuuksiin. Onneksi olimme mieheni kanssa menosa samaan suuntaan, joten pääsin autokyydillä messuille. :) Jei! :) Mua harmittaa ihan huolella, kun jo kolme viikkoa sitten olin päättänyt meneväni kuuntelemaan Salla Simukkaa, mutta minä typerys unohdin ottaa blogiini kuvan tilaisuudesta! Ärrgh! Sen sijaan sain Tammen kustantajalta Saara Tiuraniemeltä Simukan uutuuskirjan Sisarlan ja siihen Sallalta signeerauksen. Lämmin kiitos molemmille! <3 (P.S. Luin sen jo. Se oli hieno! Tykkäsin ihan täpöllä! Mutta siitä lisää arviointipostauksessa.)




Kirjakahvilan lavalla oli tarkastelussa kaksi Kiina-aiheista kirjaa. Entisenä reippaan 20 op kiinan kieltä lukeneena olin tietenkin kärppänä paikalla. (Okei, okei, mä myöhästyin vähän, koska Simukan osuus järkättiin Ainossa ja jouduin juoksemaan ihmismassojen läpi Kirjakahvilaan.. Haittaaks se?) Olen lukenut Atenalta aikaisemmin ilmestyneen Kiinan kadotetut tyttäret, jonka on kirjoittanut Xinran ja se oli kaikessa karuudessaan I-H-A-N-A. Nyt olen vakaasti päättänyt lukevani sekä Mari Mannisen Yhden lapsen kansa (Atena) ja Enemmän kuin puoli taivasta (Art House), jonka ovat toimittaneet Tiina Airaksinen, Elina Sinkkonen ja Minna Valjakka.


Sunnuntaina kannoin kyllä kameraa ahkerasti mukana, mutta väsymys alkoi jo painaa niin kovasti, etten enää muistanut ottaa kuvia, joten yllä räpsäisemäni kuva juuri ennen messuilta poistumistani. (Noi messukeskuksen portaat on ihan huikee paikka ottaa kuvii!) Alla on kuvaa messukeskuksen Pressitilasta, jonne minulla on kulku bloggaripassillani. Messujen aikana oli ihan älyttömän hyvä päästä vaihteeksi istumaan vähän hiljaisempaan tilaan. Varsinkin, kun to, pe ja la olin messuilla aamusta iltaan. Ohjelma oli kultaa, ja pressityötilat hopeaa. <3 Lämmin kiitos järjestäjille ihanista messuista ja minulle pressipassin myöntämisestä. <3




Tutustu muihin messupäivien postauksiin täältä: Torstai, Perjantai ja Lauantai.

1 kommentti: