HUOM!


Blogi muuttanut: www.tiinapasanen.fi


tiistai 8. marraskuuta 2016

Kirjamessut 2016 videona

(Vinkki! Jos oot puhelimella tms; video on postauksen lopussa ja linkki Youtubeen myös.)



Mulla on ilo ja kunnia esitellä teille mun ihanat haastateltavat ja messuhumu. Tapasin messujen aikana monia ihania ihmisiä, ja olen iloinen, että edes murto-osan kanssa heistä muistin heilua kameran kanssa. Kamera keikkui olallani koko tapahtuman ajan, mutten muistanut sitä kovinkaan usein sieltä ulkoiluttaa. Voi niitä kuvia ja videoita, jotka jäivät ottamatta, koska ei muistanut!

Tällä videolla kaikki haastattelut ovat tapahtuneet hyvin spontaanisti ja yhdellä otolla. Kaunis kiitos vierailleni. <3

Haastateltavana mulla on (spontaanisti kysyttynä): Katja Kettu, Pauline Von Dahl, Kristina Forström (Bazar), Siri Kolu, Kirsin Kirjanurkka, Kujerruksia (Linnea), Matkalla Mikä-Mikä-Maahan (Anna), Elina Salminen.
Kuvausassarina Annan haastiksessa toimi Read & Survive.

Vielä kerran lämmin kiitos. You all Rock! <3



ARVONTA


Kun katson omaa performanssiani tässä videossa näen menneiden vuosien Putous -hahmon, Ymmin: "Joo, joo, joo", "Aaivan, aaaivan".  Opin monia juttuja tän kautta, esim sen, että mua jännittää ihan valtavasti kuvata ihmisten ympäröimänä, messuilla ääninauhuri olis MUST, haastateltavan juttuihin ei pidä eläytyä, ja jos pelkäät, ettei ääni kuulu, joku kävelee päin tai unohdit mitä olit kysymässä seuraavaksi, SE MUUTEN VARMANA NÄKYY!

Kaikki me mokataan. Toiset omalla naamallaan julkisesti, toiset omassa pienessä piirissä. Ja siksi minä painan enteriä, vaikka perfektionismin henki huutaa korvassani "ÄLÄ TEE SITÄ!"

Ole kuulolla videon ajan! Merkkaa itsellesi muistiin, mikä oli kaikkein rasittavin täytesana, jota käytin, kommentoi youtubeen ja olet mukana arvonnassa. Vastausaikaa on pe 11.11.2016 klo 23.59 asti. Linkki kanavalleni: https://www.youtube.com/watch?v=a8U59JA5hLQ


Klikkaa yllä olevaa linkkiä, jotta pääset Youtubeen, ja näät videon isompana. Mun ymmiydestäni huolimatta, toivon, että messuhumu välittyy myös sinne teille! Mun haastateltavat ainakin oli ihan mahtavia! <3




2 kommenttia: